söndag 3 mars 2013

Färger i en vind

Det var kul att se att "You" gick vidare igår!

Jag tycker den är något indianinspirerad av dansarna och tonerna, men det gör mig ingenting: jag har bott i indianland i tre år. Det var kanske den mest overkliga men samtidigt mycket verkliga delen av min uppväxt i Bolivia.

Att Peter Jöback ska uppträda på Broadway i form av Fantomen på operan, det är riktigt stort. Jag har följt honom sen han i lila pyjamas deltog i Melodifestivalen och kom näst sist, om jag inte missminner mig? Det har gått bättre sen dess...

Jag tycker Gina och Danny har gjort en mycket god insats som guider genom Mello-hysterin. De har kombinerat rappa skämt med strålande sånginsatser, och det var kul hur de battlade mot de irländska klonerna!

... och vinnaren är... mannen bakom den brinnande flygeln eller den japaniserade ynglingen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

häst från Dalom