söndag 15 mars 2009

Ryska rubel

Här ska vinnas Eurovisionsschlager!

Igår var det verkligen an pirrande omröstning! Den dalarepresenterade ståupparen missade poängen, men fann den åter en stund senare. Jag tror att Sveriges bidrag har en bra chans att sticka ut, och när det gäller utstrålning och tonsäkerhet är det få andra som kommer leverera på samma nivå.

Hur stor är sannolikheten att tappa en skridskoskena i slutet av en mycket betydelsefull ishockeymatch? Väldigt, om du frågar Mikko... Jag tror inte HV 71 kan ha mer flyt nu... så jag hoppas verkligen Timrå vinner sista!

I Åre körs det alpint, och det går väl sådär för de svenska åkarna? Jag är impad av att man faktiskt vågar åka ett enda störtlopp med flit. Jag skulle hasa mig ned, och eventuellt komma in en halvtimme efter vinnaren - sittande i en lift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

häst från Dalom